miercuri, 24 februarie 2010

februarie sa treiesti

Mă duc in bucă(bucătărie) sa iau bolu` cu zahăr. Vin inapoi pe hol si pun cate-o linguriță de zahar pe rând: în scrumieră, in paharul cu un rest de pexi de-aseara și in fine in paharul de carton de la mec (donald`s) Pana una alta aici imi era cafeaua. Bun. Cobor la mașină si mă gandesc intens la ceea ce am de facut azi. Stau la relanti in masină. Sau stau in masină, la relanti. Imi aprind o pipă, trag un fum dupa care atât nonșalant cât și firesc o pun pe scaunul din dreapta. Trece unu..trece una.. Monica Anghel chicoteste la Europa fm... Miroase a pârlit. Subtire. Doar husa. N-a ajuns la fotel. Opresc scula(masina) si ma`ntorc inapoi in casă. Ma duc in baie, si ma spal pe ochi. Cu apa rece. Altă viață. Altă zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu