marți, 12 iunie 2012

Revoluția bunului simț a învins!

Azi noapte, am venit la 4 de la lucru. Ajung acasă și parchez.
-pe strada noastră se fac lucrări ample așa că fiecare parchează pe unde apucă.
Deci parchez într-o groapă.  Cu roțile din față. Așa că azi de dimineață n-am putut ieși. Iau tramvaiul. Mă întorc acasă pe la 4 (după masă)  și-mi deschid mașina să las geanta. Mă duc la echipa de muncitori care-și strângeau sculele în baracă, pentru că uite s-a făcut aproape 4 și programul lor e pân la 5.
Mă bag între ei și zic:
-Pe unde avem o lopată 2 minute ? Că uite, am intrat cu mașina într-o groapă și vreau să arunc niște pietriș. 
Îmi indică unul o lopată -mișto lucioasă, nu ca pe vremea lui ceaușescu-alea erau ruginite că nici dracu nu lucra cu ele.
 La fel ca și lui Boc, nu-mi este frică de lopată și mă duc să arunc o lopată de pietriș la roata din stânga și așijderea la cea din dreapta. Pun lopata la o parte și fac o încercare. Sula. Nada.
Mă dau jos, și atunci: dintr-un Audi un tânăr gen păr creastă, tricou și pantaloni scurți mulați  se oprește și mă întreabă dacă mă poate ajuta cu ceva; n-apuc să-i mulțumesc, că grupocul de muncitori de la care am cerut lopata se îndrepta spre mine să se opintească în mașina  mea. Atenție, fără să le-o cer. Așa că ce să mai. Trăiască guvernul nou ales!
- pentru cititorii din străinătate: noi am avut alegeri locale alaltăieri. Și da, au câștigat tot ăia din cauza cărora ați emigrat acum 15-20 de ani.
Sigur că n-are legătură una cu alta da m-am gândit să scriu și eu în nota lui George Stanca.
-un tip care scrie în Click.

2 comentarii: